Reklamacja i problemy związane ze zwrotem wadliwego towaru

Biorąc pod uwagę słabą jakość obecnych wyrobów, konsumenci często zgłaszają reklamację. Dotyczy ona przeterminowanych produktów spożywczych, ale też sprzętu AGD i RTV oraz innych wyrobów. Robiąc zakupy w sklepie, każdy spodziewa się otrzymać solidnie wykonany i prawidłowo działający produkt. Bywa jednak, że na danej linii produkcyjnej pojawia się wada jakiegoś elementu. Wtedy też całą linie wybrakowanych produktów powinno się usunąć. Przedsiębiorcy jednak często nie zauważają tego, lub też nie chcą zauważyć, bojąc się strat. Wielu konsumentów bowiem nie reklamuje uszkodzonego modeli gdyż zdarza się, że bywa to nieopłacalne. Nie każdy sprzedawca chce również przyjąć reklamację. Jeśli jednak trafimy na wyjątkowo oporną ekspedientkę, można zwrócić się do rzecznika praw konsumentów i to on poprowadzi sprawę za nas. Najlepszym sposobem na unikanie reklamacji jest dokładne obejrzenie produktu przed zakupem. W razie wątpliwości lepiej z niego zrezygnować, bądź nabyć produkt u innego producenta.

http://www.boolvar.pl/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here