Jak odnaleźć się w nowym miejscu pracy?

Wszystko, co nowe początkowo budzi strach. Podobnie sytuacja ma się w nowym miejscu pracy. Nie warto się jednak stresować i jak najszybciej zaaklimatyzować się w nowym miejscu i jak najlepiej wykonywać swoje obowiązki. Przede wszystkim należy poważnie podejść do swojej pracy i stawianych przed nami wymagań. Wykażmy się otwartością w stosunku do naszych nowych kolegów z pracy, przedstawmy się, nawiążmy z nimi kontakt i oferujmy swoją pomoc. Bądźmy ciekawi i spróbujmy zapamiętać jak najwięcej szczegółów. Pytajmy, jeśli czegoś nie wiemy. Lepiej od razu starać się wykonywać swoją pracę skrupulatnie niż później powielać błędy. Na początku możemy być nieco przytłoczeni nowymi informacjami, zatem róbmy notatki, żeby móc do nich wrócić w dowolnej chwili i by nic nam nie umknęło. Trzeba wyrabiać sobie dobre nawyki, najlepiej pod czujnym okiem naszego mentora. Nie ograniczajmy się wyłącznie do wykonywania zadań. Starajmy się nawiązywać relacje oraz podpatrywać, co robią nasi koledzy. Nie próbujmy ich jednak pouczać, bo nie jest to mile widziane.

http://www.naukaibiznes.pl/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here