Wyroby drewniane kojarzą się nam wszystkim z różnego rodzaju meblami, dekoracjami czy też bardzo wytrzymałymi pojemnikami, w których można przechowywać różne przedmioty. Jednakże od pewnego czasu wiele firm z tego rodzaju materiałów wykonuje swoje znaki firmowe, loga czy reklamy. I ma to swoje ogromne zalety, jak na przykład trwałość i wytrzymałość. Wydatek ten jest jednorazowy, a efekt długotrwały. Niestety wielu ekologów, żeby nie powiedzieć, że wszyscy są negatywnie nastawieni na ten rodzaj promocji. Tłumaczą swą postawę setkami drzew, które zostaną ścięte, by wykonać tego typu gadżety. Nie sądzę jednak by mieli oni rację. Każda firma musi się promować, bo reklama jest dźwignią handlu. Kiedyś były papierowe ulotki, które zaśmiecały nasze skrzynki i lądowały na ulicy czy w koszach na śmieci. Wiadomo, że też trzeba ich było wytworzyć więcej, bo bardzo szybko one znikały rynku. Dlatego też ścinano drzewa na papier i ostatecznie na materiały reklamowe. Tak więc czy ekolodzy mają rację?